نمایش 1–20 از 239 نتیجه

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

خرید تجهیزات برند ملونی در اصفهان ( melloni )

برند ملونی در اصفهان و سراسر کشور با ارائه محصولات متنوع با کیفیت توانسته است با نام تجاری برند محبوبیت خاصی بین سایر برندها پیدا کند. از این رو تمامی محصولات ملونی در اصفهان یا سایر شهر های بزرگ ، جز پرفروش ترین محصولات حوزه کاری خود هستند .

سایر برندهای مطرح در زمینه وسایل خانگی و یراق آلات مانند محصولات آدلان ، بلوم ، فانتونی در اصفهان و … نیز دارای محبوبیت خاصی هستند . اما چیزی که محصولات ملونی را متمایز میکند ضمانت اصل بودن و کیفیت بالا و مشتری مداری و خدمات پس از فروش این مجموعه بزرگ است .

برای خرید تجهیزات ملونی در اصفهان  به آدرس مرکزی فروشگاه طهران مراجعه نمایید و یا به صورت آنلاین و تماس با پشتیبانی کالای موردنظر خود را سفارش دهید. فروشگاه طهران که یکی از بزرگترین فروشگاه های یراق آلات و لوازم خانگی در کشور که امکان خرید حضوری و آنلاین را فراهم ساخته است بتواند بیشترین خدمات را به مشتریان محترم خود ارئه دهد .

معرفی برند ملونی

مجموعه بزرگ ملونی فعالیت خود را در سال 1390 به عنوان شرکتی که با واردات یراق آلات کابینت و همچنین تجهیزات و تزئینات کمد و دکوراسیون آغاز کرد. اما طولی نکشید که با در نظر گرفتن نیازهای روز تنوع محصولات خود را افزایش داد .

و تا به امروز به عنوان یکی از پرطرفدارترین برندهای وارداتی به فعالیت خود ادامه می دهد. گروه تجاری ملونی برای پیشبرد اهداف خود شعاری  برای خود تعیین کرده است . تحت عنوان  “شما لایق زندگی در محیطی لوکس هستید” و به شدت به آرمان های این شعار پایبند است .

محصولات برند ملونی

محصولات تولیدی برند ملونی  شامل موارد زیر می باشند:

  1. تجهیزات کمدی : این نمونه از محصولات شامل “رگال لباس ، جاجواهراتی ، جاکفشی ، جاشلواری ، سبد البسه و گاوصندوق ،  آینه ریلی ” می باشد.
  2. یراق آلات کمدی : محصولاتی چون مکانیزهای درب، انواع گیره و آویزهای مورد نیاز برای داخل کمد می گردد.
  3. اکسسوری آشپزخانه : این دسته از محصولات را مواردی چون “سبد سوپر کابینتی، سطل زباله کابینتی و سایر موارد می باشند”.
  4. دستگیره کابینتی : همچنین ملونی دستگیره های کابینتی توکار ، سرامیکی، شاخه ای ، در ابعاد و رنگ های متنوع و نیز در طرح های مدرن و کلاسیک عرضه می نماید تا بتواند با کاربران همراه گردد و احساس آن ها را برانگیخته نماید.

همچنین شرکت ملونی نماینده انحصاری محصولات شرکت یونی هوپر (تحت لیسانس GRASSHOPPER GROUP Polska) در ایران می باشد. مجموعه محصولات ملونی و یونی هوپر شامل : دستگیره کابینت ، رخت آویز ، جک، لولا ، ریل ، یراق آلات، پروفیل، تجهیزات داخل کمد و کابینت ، تجهیزات الکتریکی و مکانیزم درب ریلی می باشد. کیفیت بالای محصولات اولین ویژگی مورد تاکید این شرکت است.

زیرا هر بار که نام برند ملونی یا یونی هوپر را می شنوید اولین چیزی که به آن اشاره می کنند کیفیت بسیار بالای محصولات است. واقعیت این است که با کیفیت بالا برای مدت طولانی، نیازی به صرف هزینه برای تعویض یا تعمیر نیست. خرید محصولات ملونی و یونی هوپر یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

دومین مزیتی که مشتریان با خرید محصولات ملونی و یونی هوپر از آن برخوردار می شوند، گارانتی 5 ساله است. این ضمانت می تواند به نوعی مهر اطمینان واردکننده به محصولات خود باشد.تجهیزات کمدی با کیفیت بالا یونی و ریل های تاندوم با قدرت تحمل وزن های بسیار زیاد طراحی و ساخته شده است. رنگ بندی این محصولات معمولا به دو دسته محبوب کافه ای و نقره ای تقسیم می شود.

راهنمای سایز بندی در این سری از محصولات نیز در دو سایز 90 و 60 سانتی متری تولید شده است. میز اتو ، گاوصندوق ، جای کراوات و همچنین جای شلوار و رخت آویز از این دسته محصولات هستند. تجهیزات آشپزخانه نیز شامل انواع پارتیشن ، سطل زباله ، انواع آبچکان رومیزی و کمد، سبد سوپرمارکت کابینت آشپزخانه در دو دسته سبد سوپری ریل وسط و  مرکز و سبد یخچال فوق العاده ، سبد ادویه و انواع سبد جادویی گوشه ای می باشد.

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید از نمونه محصولات با کیفیت برند معتبر بلوم و استفاده از تخفیفات ویژه محصولات بلوم در اصفهان برخوردار شوید ، برای دریافت این شرایط ویژه با شماره تماس های پشتیبانی فروشگاه طهران در تماس باشید .

 “دستگیره کابینت ملونی” تحت لیسانس GRASSHOPPER GROUP لهستان در ایران تولید می شود و عمدتا برای کابینت های طراحی مدرن استفاده می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول رنگ خاص و پایدار آن است که آن را از سایر محصولات متمایز می کند.
 “لولای ملونی”: یکی دیگر از محصولات ملونی ، لولا کابینت است که در چندین مدل موجود است (لولا آرام بند، لولا 45 درجه، لولا 90 درجه، لولا کابینت، لولا توکار، لولا خرچنگی، لولا فنری برگشت پذیر، لولا صفر درجه، لولا مکمل، حلقه خلاص ملونی) در نظر گرفته شده است.
 “پریز توکار ملونی”: امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری، اکثر دستگاه هایی که استفاده می کنیم نیاز به برق و پریز دارند. اگر در خانه های مدرن تعداد کمی پریز برق و سه راهی، ظاهر نامناسبی برای خانه ما ایجاد می کند، در این موارد پریز توکار کاربرد خود را نشان می دهد، پریز توکار ملونی علاوه بر سوکت برق، دارای پورت USB و پورت شبکه است و این عامل نیز باعث شده نیاز مصرف کننده تا حد زیادی کاهش یابد.
 “سطل زباله های ریلی”: مطمئنا، سطل زباله ها یک محصول ضروری برای هر فضایی هستند. هیچ تفاوتی بین سطل زباله آشپزخانه یا دفتر و محیط کار وجود ندارد.

مطالعه بیشتر : شما میتوانید محصولات برند معتبر آدلان را نیز در سایت مشاهده کنید . ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات آدلان در اصفهان نیز بسیار مورد تایید و استقبال مشتریان زیادی بوده است.

تمیز نگه داشتن محیط و جداسازی زباله های مرطوب و خشک از یکدیگر مهم است. این امکان در سطل زباله های ریلی و داخل کابینتی است. سطل های زباله ریلی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: سطل زباله درهای باز و سطل زباله ساده ریلی. شرکت ملونی معمولاً از ریل های آرام بند در ساخت تجهیزات ریلی استفاده می کند.

مزیت ریل های آرام بند این است که به راحتی قابل استفاده هستند، به آرامی باز و بسته می شوند و نیازی به اعمال نیرو و فشار بیشتر نیست. نمونه ای از سطل زباله های آرام بند درب کشویی می توان به سطل 9003 با دو مخزن نام برد. از دیگر یراق آلات ملونی می توان به مگنت کابینت، پایه کابینت، لوله کابینت، قرنیز ملونی، آبچکان ملونی و جا ظرفی و … اشاره کرد.

گارانتی محصولات ملونی شرکت MELLONI

اکثر محصولات این شرکت به همراه محصولاتی که مربوط به شرکت یونی هوپر می باشند، دارای 5 سال گارانتی شرکتی هستند و با این کار خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت و خدمات آسوده نگه می دارند. نمایندگانی که این محصولات را به فروش می رسانند، موظف هستند آن ها را با گارانتی و ضمانت شرکتی به مشتریان خود ارائه دهند.

سوالات متداول 

1- انواع محصولات ملونی کدامند ؟

شرکت ملونی نماینده انحصاری محصولات شرکت یونی هوپر (تحت لیسانس GRASSHOPPER GROUP Polska) در ایران می باشد. مجموعه محصولات ملونی و یونی هوپر شامل : دستگیره کابینت ، رخت آویز ، جک، لولا ، ریل ، یراق آلات، پروفیل، تجهیزات داخل کمد و کابینت ، تجهیزات الکتریکی و مکانیزم درب ریلی می باشد. کیفیت بالای محصولات اولین ویژگی مورد تاکید این شرکت است.

2-قیمت محصولات برند ملونی در اصفهان چقدر است ؟

قیمت محصولات ملونی بستگی به نوع محصول و زمان خرید متفاوت است ، شما میتوانید جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان با شماره تماس :  ۰۹۱۳۱۲۶۲۴۵۶تماس بگیرید .