نمایش 1–20 از 155 نتیجه

 آدلان در اصفهان (Adlan)

گروه صنعتی آدلان در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ریلی و اکسسوری آغاز کرد. این گروه صنعتی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه با اتخاذ رویکرد ملی خود کفایی ، امروزه به عنوان یکی از برند های مطرح در صنعت لوازم آشپزخانه و تجهیزات آشپزخانه در سرار کشور  شناخته می شود. محصولات آدلان در اصفهان از پرفروش ترین برند های مطرح استان است .

تجهیزات آشپزخانه آدلان  با نام تجاری آدلان تولید کننده تجهیزات مدرن آشپزخانه و محصولات بهداشتی ساختمان از قبیل شیر آلات، پکیج، روشویی، توالت فرنگی، وان آب گرم و دوش، فر، تجهیزات کابینت، کولرگازی و داگت دستگیره کابینت می باشد.

خرید اکسسوری ادلان 

محصولات Adlan طوری طراحی شده اند که به آشپزخانه شما نظم و انسجام لازم را بدهد. گروه صنعتی آدلان تولید کننده انواع اکسسوری آشپزخانه می باشد. محصولات آدلان در طرح ها و اشکال مختلف تولید می شد.

این لوازم شامل آبچکان ظرفشویی، اکسسوری آویز آشپزخانه، سبد نظم دهنده ریلی کابینت، محصولات استیل، سبد گردان، سطل ریلی داخل کابینت، رگلاتور سوپرمارکت، رگلاتور اتاق خواب، محصولات چوبی و محصولات وارداتی آدلان می باشد.

پیشنهاد ویژه : برای مشاهده انواع گاز های صفحه ایی و بررسی قیمت های اجاق گاز صفحه ای در اصفهان میتوانید به محصولات مورد نظر در وب سایت مراجعه کنید .

  • سبد سوپری آدلان

آشپزخانه قلب هر خانه ای است. از آنجایی که طراحی امروزی طوری است که مردم بتوانند آشپزخانه را ببینند، ارزش آن را دارد که آن را سفارش دهید. از طرفی قرار دادن وسایل به دلیل کوچک بودن فضای کابینت کمی سخت است.

با وجود سوپر هوپ های آدلان، دیگر نگرانی در مورد آن وجود نخواهد داشت. با سبد فوق العاده Adlan، اقلام مورد نظر خود را در کوچکترین و منظم ترین مکان ها نگهداری کنید.

پیشنهاد ویژه : برای مشاهده انواع سینک آشپزخانه و بررسی قیمت انواع سینک اصفهان میتوانید به محصولات مورد نظر در وب سایت مراجعه کنید .

  • سطل های ریلی داخل کابینت

سطل زباله یکی از پرمصرف ترین وسایل بهداشتی در آشپزخانه است و معمولاً تا حد امکان پنهان می شود تا از ایجاد بوی نامطبوع و بی نظمی در آشپزخانه جلوگیری شود. همچنین اغلب وجود دو سطل جداگانه در آشپزخانه برای جداسازی زباله های ضروری دشوار است.گروه صنعتی آدلان برای این امر برنامه ریزی کرده و طیف وسیعی از محصولات را در سایزها و مدل های مختلف در این زمینه تولید می کند.

یکی از مزیت های سطل ها در کابینت ریلی بودن آن هاست که باعث می شود بسیار در دسترس باشد. سطل های ریلی در کابینت آدلان در مدل های تک و دو مخزن و در سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود می باشد.

پیشنهاد ویژه : برای مشاهده انواع هود آشپزخانه با برندها ومدل های مختلف و بررسی قیمت انواع هود اصفهان میتوانید به محصولات مورد نظر در فروشگاه طهران مراجعه کنید .